Teckningar

Den här foten ritade jag i Las Vegas, i Art och Judys trädgård. När jag ritade satt deras barnbarn, Sarah och tittade på, och jag har, av någon anledning, stora problem med att rita när andra tittar. Så jag var typ jättenervös, och typ suddade hela tiden, som jag nästan aldrig brukar göra annars. Men jag blev faktiskt ändå riktigt nöjd till slut. Om man får lov att skryta lite.;)


Det här är nog det enda kreativa som hände på kreativus nocte. Eller ja, mattis spelade jättefint piano (och hilda också, ibland) så det får väl också räknas. ;) 
Fast det var en bra kväll ändå, fast den inte var så kreativ.

Nej, nu ska jag inte skryta med mina teckningar mer, hah.


Igår sov jag hos mattis, och hon och vivi lärde mig en dans, som var jätterolig!:D
Fast jag är inte så duktig på att "shakea", men det kan vi bortse från.
Och jag bara älskar låten, så himla mysig, det är Christina Aguilera med Something's got a hold on me från filmen Burlesque.

Ett annat låttips: Pink Floyd - Mother

Kommentarer
Postat av: Elvira

Fint! Något jag mer än gärna skulle önska att jag hade liksom talang i, du vet såhär att man kan det lite av sig själv, ´så skulle det vara dans och att kunna rita <3 !

2011-08-03 @ 21:56:05
URL: http://litenrutigprick.blogg.se/
Postat av: Hilda (:

oooh, it most bi löööve! lalalal :D

Haha, den dansen är bara för bra! <3



Så himla fina bilder btw !

2011-08-10 @ 16:23:18
URL: http://bombus.blogg.se/
Postat av: Johanna :)

du kan dansa, och rita! Du ritar faktiskt jättefint, så sluta.

(och jag kan inte dansa, det är bara något du fått för dig...)



Jaa, den är underbaar! Oooh, sometimes I get a good feeliing, yeeeaahh...

Tack^^<3

2011-08-13 @ 19:52:35
URL: http://sweetasparagus.blogg.se/
Postat av: Johanna :)

Hehe, oj, glömde skriva, det översta var till Elel, och det under till Hilda^^

2011-08-13 @ 19:53:11
URL: http://sweetasparagus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0