I would never let the sun forget to shine upon your face

Så mycket att skriva om, så lite tid...
Jaja, har inte skrivit på ett tag, så borde verkligen ta mig tiden nu.;)

Idag har jag haft en underbar dag med Jacqis, Triss (de var iallafall med de fem första minuterna...;)) Gustav och Elin. Och Elins kille, men om jag ska vara ärlig, så sa han inte så mycket. Och dessutom tappade Gustav och jag bort Elin & co efter talangtävlingen. 

Iallfall, talangtävlingen.
Elin skulle sjunga, och hon var jätteduktig! No lie. Hon sjöng rolling in the deep med adele, som är en underbar låt (innan den blev lite sönderlyssnad...) och antagligen det bästa låtvalet i hela tävlingen. De andra hade låtar som, My number one - Helena Paparizou, E de fel på mig - Linda Bengtzing, och Någontingblabla - Selena Gomez. Och såklart, Hallelujah - Leonard Cohen. Vad vore en talangtävling utan Hallelujah?

Vi hade jättekul, eller, Gustav, jag och Elin hade jättekul, Elins kille (Albin tror jag han heter?) satt, som sagt, mest tyst. Japp, Gustav och jag rockade loss totalt. 

Oh, och vi fick gratis tröjor och godis! Det var regn. Godisregn. Och tröjregn, kan man säga så? Gustav fick xs och jag s. Passar perfekt, och snygga var de också! Mitt på bröstet stod det PARTYFABRIKEN! Och på baksidan alla ställen de varit på.

Nu har väl inte en själ orkat läsa sig igenom hela detta, men om ni har lyckats, så skulle jag bara säga att resten av hässleholmsdagen gick ut på att gå omkring med Gustav, prata om allt och ingenting och vara lite allmänt vilse. Och sen, hem. En och en halv timmes buss- och tågresa. Yay!

Men Jacqis pandamössa fick mig att somna. C:

Så, det var lite uppdatering. Puss. <3

Kommentarer
Postat av: Hilda

Haha, vart var denna talangtävlingen, haväng? :)

2011-08-13 @ 14:04:35
URL: http://bombus.blogg.se/
Postat av: Johanna :)

hässleholm^^

Visste du att det har varit marknad i Höör?:O

2011-08-13 @ 19:49:34
URL: http://sweetasparagus.blogg.se/
Postat av: Elvira

Ha det bra vet inte vad jag ska skriva men puss !

2011-08-14 @ 14:07:21
URL: http://litenrutigprick.blogg.se/
Postat av: Jacqis

min pandamössa e bäst:D

2011-08-15 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0