Så detta har hänt. Eller inte hänt.

Vad dålig jag är på att blogga. Bara ett faktum.

Idag har jag lärt mig hela Burlesque-dansen, *mycket stolt*.
Den är svår. Faktiskt. Mattis och jag ska hålla i dans på elevens val på skolan, och vi tänkte dansa denna dansen, ska bli så kul! :D Hoppas någon anmäler sig bara. 

Förresten, ni borde se filmen, Burlesque, den är jättebra! Om man gillar dans. ^^


Nu ska jag gå och lägga mig (försöka) för som alla emiliaskolaungar vet är det skoola imorron...
Så, imorrn blir det till att gå upp tidigt, tidigt, nästan lika tidigt som det blir till att gå upp på fredag, då det börjar på riktigtttt... >.< 

Och, jag måste bara säga, jag är såååååååååå taggad inför malmöfestivalen, TJOHO! 
Ska bli supermegaunderbart! ♥

Så, back to reality, godnatt alla ni sparrisar därute ♥

Kommentarer
Postat av: Hilda

Malmöfestivalen kommer helt enkelt bara bli best!

2011-08-18 @ 19:38:01
URL: http://bombus.blogg.se/
Postat av: Elvira

din blogg är jätte bra jag gillar den kram amalia johnsson

2011-08-19 @ 21:05:48
URL: http://litenrutigprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0