Imorgon alltså... Då händer det grejor!

Ååh, denna pirriga känslan, ni vet. Dagen innan födelsedagen. OTÅLIGHETEN. 

Vad ska jag få,  hur kommer livet bli, nu när jag är stor, FEMTON ÅR. Stora frågor det. 

För visst är man väl snudd på vuxen när man är femton år? Det får man väl ändå säga. Ojojoj, nu kan de i klassen inte längre säga 'lilla' Johanna. För imorgon blir jag stor. Dessutom har jag aldrig varit liten. Bara yngre. Och knappt ens det, bara några ynka månader. 

Men snart är jag STOR. Lika stor som dem. Minst. 

Nu ska jag ta och gotta mig i den vetskapen och kanske ta och se ett (läs:några) avsnitt How I Met Your Mother? 

Puss, imorgon förändras den här bloggen. Inläggen kommer då vara skrivna av en vuxen varelse. Det ni!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0