Lustig dag det här, ändå.

Okej, så dagens tema har väl i princip varit: PLUGGA.

Och: SÄLJA KAKOR HOS SNYGGA KILLAR. (Som vi tydligen lekte med när vi var små. "Är det Johanna?" "Eh, ja." *akward silence* "Vem är du?" "Loves mamma!" *ännu mer akward silence* "Vem är Love?") 

Och vi får ju inte glömma: VARA SÅ FÖRKYLD SÅ MAN TROR MAN DÖR

Och då tänker ju den kloka läsaren att jamen, är man förkyld så ska man vara hemma från skolan och bli frisk så man kan sjunga den där f-bannade solosången på luciatåget på tisdag. Men serni, det går inte, för vi har nämligen matteprov idag. Jahaja. Men då tänker den kloka läsaren att då ska man ju iallfall inte anstränga sin röst så mycket. Som att sjunga julsånger på högsta volym på musiken. Nu ska ni inte dra några föruthastade slutsatser om att jag är helt dum, jag började nämligen sjunga på lägsta tänkbara volym, men i slutet rycktes man ju liksom med i själva julandan när killarna stod och kramade varandra och såg sådär lyckliga ut.


Så, ja. Men som sagt. Mest plugga alltså. 



Kommentarer
Postat av: Elvira

Följer med och säljer när ni ska tillbaka till han på hörnet. Var något mer jag tänkte säga. Såg dig idag. Har varit två ggr på skolan fast jag är sjuk. Jaja. Love? hej

2011-12-08 @ 20:48:25
URL: http://litenrutigprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0