Min enda replik: "Käften". Trevligt, huh?

6. Okej, det här vet också de flesta som läser min blogg, men jag kommer ju inte på något de inte vet. De vet ju allt! Lite läskigt, nästan, kan man tycka. 
Jo, iallafall. När jag tittar på film är det nolltolerans mot prat. Jag är riktigt bitchig då. Men när man tittar på film så ska man ju leva sig in i den, och det går ju inte när någon sitter och kommenterar hela tiden! Även om det är mycket intelligenta kommentarer som "Leonardo Dicaprio är för snygg för henne, varför är hon med i filmen? Så jobbig är hon. Jälla bitch."

No tolerance.

Kommentarer
Postat av: Elvira

DET VET VI OCKSÅ. MINA FINA KLOKA KOMMENTARER

2011-12-10 @ 22:30:34
URL: http://litenrutigprick.blogg.se/
Postat av: johanna

NI VET ALLT. HELT OMÖJLIGT ATT KOMMA PÅ NÅT NI INTE VET.



Så du bara tar för givet att den var din, va?

2011-12-10 @ 23:07:45
URL: http://sweetasparagus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0