The party's in my head...

4. För nån dag kom jag på att jag nästan alltid sitter och dansar. Fast väldigt, väldigt, väldigt små pyttedanssteg. Eller, inte ens danssteg, mest att jag sitter och gungar med till en påhittad takt. Hoppas ingen märker det.

Nu kom jag på en till sak, som kind of hänger ihop med detta! När jag står ute och väntar på någon eller så, så står jag alltid och dansar. Jag frågade mina kompisar om det såg dumt ut. De svarade ja. Oh, well. 

Jag dansar nog när jag går också. Ibland, när jag är på ovanligt bra humör. Eller dåligt. För att muntra upp mig liksom.
Herregud, vad är jag, en dansmaskin?

Kommentarer
Postat av: Hilda

jo, men alla som inte dansar är ju våldtäcksmän, fast det förbjöd dom i norge

2011-12-10 @ 22:35:19
URL: http://bombus.blogg.se/
Postat av: johanna

vaddå förbjöd?



Ja, våldtäcktskvinna vill man ju dock inte vara. Puh.

2011-12-10 @ 23:10:58
URL: http://sweetasparagus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0