Sommaroperan mm...

Sååå, nu har sommaroperan börjat... Fast jag måste erkänna, det är faktiskt ganska kul.;)
I år är det Ofelias skuggteater, och den är lite mobbad, för den skrevs för typ 7 år sen, men har aldrig satts upp. :o
Men den är söt. C: 


Veckans mest lyckokänsloframkallande nyhet:

VI ÄR LEDIGA IMORRON!!!!!!!!!!! :D:D:D
(för att öva... men screw that. VI ÄR LEDIGA!)


Förresten mitt senaste syprojekt är nästan klart, det är en orangeblå (mobbas inte, jag lovar det är fint.) klänning som är typ ganska figurformad och hög i halsen. Jag tänkte egentligen att det skulle vara lite 60-tals-look på den, ni vet, a-linje formad, men blev lite tajt, hehe. Men den blev fin ändå.^^ Eller blir. 

Iaf, till poängen, gissa vad jag nyss upptäckte! Så här var det: jag satt och åt lunch i lugn och ro i soffan på musikskolan, ni vet det där rummet där matbordet och skåpet med perukerna står, när jag helt plötsligt upptäcker: Dörren till musikskolans afrikarum är klätt i samma tyg som min klänning! 

Och nu när jag skrev ner det förlorade det helt plötsligt all mening och pinsamhet. Se där.

Nej nu ska jag återgå till mina modeller på hm.com. Fatta vad kul det är och vilken modeinspiration man får! :D Nejdå, inte löjligt alls.
Hejdå ^^

Kommentarer
Postat av: Elvira

Åh jag älskade det här inlägget, jag vill också sy en orangeblå klänning och sitta och äta lunch på musikskolan :'(

ÅH, MOT HM.COM

2011-07-31 @ 00:19:50
URL: http://litenrutigprick.blogg.se/
Postat av: Johanna :D

jag älskar din kommentar.:D

Hallå, kan man gå in och kolla på andras lookar? Antagligen inte va? :C

2011-07-31 @ 22:25:46
URL: http://sweeetpotato.blogg.se/
Postat av: Ella :D

Jag ångrar nästan lite att jag inte var med detta året. Men bara nästan tror jag :o

2011-08-10 @ 11:36:07
URL: http://enlitenknas.blogg.se/
Postat av: Johanna :)

Ja, det var jättekul!:D

2011-08-13 @ 20:01:11
URL: http://sweetasparagus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0