Den onda cirkeln:Plugga, bli frustrerad, äta pannkakor, lugna ner sig, tänka jodå, det här fixar vi, plugga lite till, bli frustrerad, äta pannkakor, lugna ner...

Okej, sista pannkakan. Absolut sista. Har ätit så många att jag tror jag spricker snart. Herregud ja. 
Men, tröstätning handlar ju inte om smak och måtta, snarare om mängd och sockerhalt. Vilken ska vara väldigt hög. Ju högre, desto bättre. 

Anledning till tröstätande: Matte. Detta fruktansvärda, självmordsframkallande, fåniga ämne. Jag menar, hallå, PREFIX? Vem behöver kunna sånt? Rent i genom löjligt ju.

Jag tror snart att jag river den himla matteboken i tusen bitar om ingen vill förklara vad prefix är för mig! 

Oh well. En pannkaka till. Vad kan det göra för skada?

Kommentarer
Postat av: Hilda/grisen

Jag håller med .



DÖD GRIS !

2011-11-08 @ 15:27:29
URL: http://bombus.blogg.se/
Postat av: Johanna aka Apan

SÅ DÖD !

2011-11-09 @ 21:36:20
URL: http://sweeetasparagus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0