Godis är en grönsak. Det börjar iallafall på samma bokstav.

Idag, alltså. Vilken dag. Kändes som att jag skulle gå i tusen bitar i förmiddags, och på eftermiddag satt jag mest och skakade av skratt. Nyttigt. Just nu sitter jag och skakar av utmattning. Joinade först mamma på ett entimmesyogapass, och dansade sen i ytterligare en timme. Också rätt nyttigt. 

Juste, jag har ju också precis druckit en smoothie som innehöll allt möjligt nyttigt. Jag är en rätt nyttig människa faktiskt. 

Men flitig? Nej, inte speciellt. Har en sisådär 7/7 sidor kvar att skriva på bokrapporten som ska vara inne på måndag. Denna måndagen. Det känns ju himla bra att man är ute i god tid och sånt där. 

Nu ska jag äta lite nyttig mat. (Godis.)

Puss. ♥


Kommentarer
Postat av: Elvira

Jag älskar att du bloggar.

Tack du

2011-11-26 @ 15:21:46
URL: http://litenrutigprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0