Här sitter jag och klurar...

...på hur prinsen någonsin ska kunna rädda prinsessan med sina 2,9 m långa brädor och en vallgrav på 3 m. Tål att tänka på, visst? 

Har gjort ett litet schema. Plugga 1 sida matte, sitta vid datan 20 min, plugga 1 sida matte, sitta vid datan 20 min, plugga... osv. Det funkar ganska bra faktiskt. Förutom faktumet att jag kanske råkar glömma tiden vid datan ibland. Men det händer bara i extrema fall. Som detta. Och förra. Alla fall har faktiskt varit rätt extrema. 

Nu ska jag drömma mig bort från matten (JAG VET DET ÄR PROV IMORRON JAG BORDE VERKLIGEN PLUGGA MEN. SUCK.) och kika in på lookbook och förundras över alla underbara outfits. 




http://lookbook.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0