Jag har precis packat upp alla mina saker och insett att hösten är här.

Och att man kan höra löven ramla ner. Lite roligt ändå.

Åh, och juste. JAG ÄR HEMMA FRÅN LONDON. För jag glömde skriva att jag skulle dit. Men det skulle jag. Och det var jag. Och jag har ett erkännande att göra: JAG ÄR STÖRTFÖRÄLSKAD I LONDON. VILL GIFTA MIG, NU, PÅ EN GÅNG. Eller, ska man vara petnoga behövs kanske inte ett giftermål. Men ett fint litet pastellhus i London hade varit himla bra. 

Vetni, lilla duktiga jag tänkte faktiskt lägga ut bilder också! Och nu alla bara, woow, ska hon lägga ut bilder! Omg! Och jag bara, jag veet, helt supernöjd. 

Så titta nu.


DET HÄR ÄR LONDON 



OCH DET HÄR ÄR EN LITEN PRESENTATION AV FOLKET SOM FANNS MED PÅ DENNA RESA


Från vänster till höger, uppifrån och ner:
1. Jacqis. Sneaky.
2. Mandis. Hon smilar på , jotack.
3. Pappa Micke. Ett litet leende där, ja.
4. Pappa Anders. Stiligt, stiligt.
5. Nessan. Söt som socker, alltså.
6. Och så har vi ju Jag. Vacker som vanligt. (notera versalen i Jag)

Nu har vi kommit så långt att vi kan börja med själva resan. 
Alltså, här är ett slott av något slag som jag tycker ser lite läskigt ut. Typ värsta kråkslottet. 

Okej, nu får ni tänka er kråkorna, för de syns inte på den här bilden. Men de fanns, jag lovar.


För att skrämma er ytterligare lite tänker jag visa ett litet provsmak på hur folk i London dekorerar sina grindar vid Halloween. Fint va?





Måste bara förvarna er: det här kommer typ bli världens längsta inlägg. Hehe. 

Okej, det här var bara så himla härligt, vi gick helt casual på gatan när helt plötsligt, scwhoopschwoop, susade det förbi en kille på rullskridskor med en stor högtalare på ena axeln! Och efter honom följde typ tusen andra rullskridskare! Så magiskt!



Okej, jag vet, det ser inte så magiskt ut. Men det var det. Och det här är typ inte ens en tredjedel av alla som rullade förbi! Imagination, people.

Okejokej, håll i er nu! Den här bilden må kanske inte vara speciellt fin eller bra eller nånting, men den är iallafall ett BEVIS. För att Nessan och jag satt HÖGST UPP, LÄNGST FRAM, i en dubbeldäckare! 
(det var en av sakerna som var med på vår "Att göra i London-lista".)



OCH VET NI VAD JAG HAR KÖPT? EN PÄLSMÖSSA! MED ÖRON! Jag ser ut som en björn och alla skrattar åt mig. En kille med en pumpa på huvudet ville tom fotas med mig. Vet inte riktigt om jag ska ta det som en komplimang eller inte. 

Alla vill fota mig i min pälsmössa. Så bra är det. 



Typ.


Nån gång på mitten av andra dagen när vi hade gått en sådär 1000 mil, och våra fötter var helt nerblodade av skoskav, fick Nessan och jag lite fnatt och fick för oss att leka lite i parken. Ni vet, kasta lite löv, springa omkring lite vilt, hoppa lite grann. Så det gjorde vi. Och nu ska ni veta att de allra galnaste bilderna är inte publicerade. Det här är liksom de "finaste".










Nu till seriösare ämnen. Mitt pastellhus! Detta huset är definitivt ett alternativ.




Och juste! Vaxmuseet! Det var rätt tufft faktiskt. Man kunde knappt skilja på riktiga och vaxmänniskor! Det var en  kille som stod helt blickstilla. Och jag, dum som vanligt, gick fram och bara, woow, den här var riktigt verklig, helt otroligt alltså! Och så bara tittar han på mig. Och jag hoppar typ en halvmeter bak. Ja, herrejesus.
Anyway, här har vi Herrarna Beatles. 




Här poseras det. Med okänd bollywood stjärna.





Här är vi utanför british museum. Seriöst Nessan?




Förstå detta. Denna protesttältningssaken har varit där i 10 ÅR! Är inte det otroligt om något? Tänk att bo i tält i tio år. Jag vet ärligt talat inte riktgit dess syfte, men det var väl något krig någonstans.



Och så. Näst sista bilden. Nessan och jag under vårt nyinköpta London paraply. Jag vet inte alls vad vi gör för miner, det ser lite sjukt ut. Jag skyller på fotografen. 




Slutligen. Sammanfattning av London: Rött, fint, överallt.





Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Hilda/grisen

OMGOMGOMG



shit vilken sture-lookalike han beatlssnubben är, visa bilden för ms Elvira och jag lovar - hon smälter!

Haha ! <3

2011-11-04 @ 17:58:50
URL: http://bombus.blogg.se/
Postat av: Johanna

VARFÖR sture? Det är ju typ samma sak ju! Fattar inte.



Men jo. Hon kommer vara värsta geggamojjan... >:)

2011-11-06 @ 12:13:41
URL: http://sweetasparagus.blogg.se/
Postat av: agnes ~ thulina .

ahahha, men vilka vackra bilder du hittade!

2011-11-15 @ 22:50:26
URL: http://thulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0