Varför måste skor vara så fina?

Jag har hittat ett nytt sparobjekt. Och vad skulle det vara om inte skor? De är helt väldigt fina, och antar att liksom förra gången (pälsskorna, någon som kommer ihåg? Jag köpte de aldrig, men jag köpte ett par liknande utan klackar. Alla mina kompisar tyckte de högklackade såg ut som en hund. Får inte ihop det.) kommer alla hata dem. Men jag bryr mig inte! :D
Här kommer bild (från Ellos.se):

Erkänn, de är fina! Inte sådär, åååhhh, jag är kär, kan inte leva utan dem!! Men fina. Väldigt fina. ♥

Kommentarer
Postat av: Elvira

SÅ UNDERBART ATT GÅ IN PÅ DIN LOGG OCH LIKSOM SE ALLTING. INTE BARA 0 INLÄGG, MAN BLIR JU CHOCKAD.

OCH SKORNA VAR FINA.

2011-10-18 @ 23:00:36
URL: http://litenrutigprick.blogg.se/
Postat av: Johanna

HEHE. JAG VET.

OCH SKORNA ÄR FINA. JAG RÅKADE TA SÖNDER MINA STÖVLAR IDAG, SÅ NU KANSKE JAG KAN KÖPA NYA!;o

:D



OCH DU SITTER HÄR BREDVID MIG SÅ JAG VET INTE VARFÖR JAG INTE BARA SÄGER DET ISTÄLLET. MEN JAJA. <3

2011-10-21 @ 17:41:25
URL: http://sweeetasparagus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0