Vinden han prata om blåser idag.

Hej, jag är ett kolmonster. Har kol, typ överallt. Inklusive ansiktet. Jag har precis suttit i ca två timmar och försökt åstadkomma något med mina nya kolpennor (heter det så?) och visst, det blev väl något till slut. Men jag blev ju också ganska fin, kan man säga. 













Lite fult, lite fint. Ni fick se allt, snällt va? Nu har dessutom handen fått en liten invånare, en pytteliten människa som håller i en ballong står ovanpå den. Tänkte ge den bilden till farfar i 80-års present. Jodå, imorgon blir det 80-års kalas! 
Puss på er. ♥

Kommentarer
Postat av: Hilda/grisen

Mycket fint. Du har talang <3

2011-10-18 @ 21:14:55
URL: http://bombus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0