Och man bara, OKEJ?!

Jaha. Jahajahajaha.

OCH HUR TROR DE ATT JAG SKA LÄRA MIG DET?! 

Herregud alltså, jag tror aldrig jag har svettats så mycket i hela mitt liv! 
Dagens dansschema: uppvärmningsdans, armhävningar/situps/massaandrajobbigaövningar, riktiga dansen.
Och det var en riktig dans, jotack.
Jag vetefan vad de gör på avancerad street om det här ska föreställa nybörjare. 

Jag kommer aldrig lära mig det, det går så FRUKTANSVÄRT SNABBT. Man bara schwongschwong, upp med benet, schwong, kors hopp, backabacka, hoppa, ihoput, schwongschwong. Och en snurr på det, va?!
DET GÅR SNABBT OCKSÅ, SA JAG DET? 

Och jag vet inte ens vad vi dansar till. Vilken låt, alltså.
Hej och hå. 

Tur att det är så underbart roligt. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0