Blogglust, du är så välkommen!

Herregud vad jag fick blogglust! En sån dära överväldigande, knasig lust att blogga. Helt enkelt.

Synd bara att jag har slutat... 

Grejen är, att om man är en sån stenåldersmänniska som jag är, så sitter man ju inte där med sin fancyfancy iPhone 4s och bara 'men man kanske skulle blooogga lite?'. Nejnej, för jag måste nämligen blogg från EN DATOR. Som, såklart, också är enligt stenåldersmodellen.

Så det är grejen, men jag vet inte, på senare tider har datan varit förvånansvärt villig till att sättas på... Det finns något visst som lockar, tror det heter... spotify? Eller kanske, när jag tänker efter, youtube. Jo, det är nog youtube. 

Töntigt.


Kommentarer
Postat av: Elvira

JA INLÄGG! fast jag bloggar också från en dator alltid :(((((( so dont blame me! fast har iofs ingen 4s heller.

2012-04-23 @ 15:29:32
URL: http://leaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0