För jag är säker att alla har väntat, spända som tusan, på det här...

Shit, så lämnar jag er sådär! Hängandes i luften liksom. Spänningen så olidlig som den kan vara.

Sökte hon verkligen in?

Svar: JA. 

Oh yes, I did. Och hör och häpna, jag flyttade även upp Spyken ett steg! Så nu är ställningen så här: Lunds Dans o Musikal, Spyken Estet Musik, LEL Samhälle/Natur Musik, Heleneholms Estet Musik. 



Hoppashoppashoppas att jag kommer in på förstahandsvalet. HOPPAS.



Bara en liten bild så ni allihopa får en uppfattning om hur jag känner mig just nu.
Om man skulle beskriva det med ord skulle det väl bli något sånt här tänker jag mig: Smälter bort av trötthet, frågor, mat och övriga saker som man kan stoppa i sig. (T ex semlor)


Kommentarer
Postat av: elvira

neeeeeeeeeeej. vad har du flyttat upp? jag hoppas att du förstår att nu har du inte en möjlighet att få en välutbildad framtid typ. men okej, du gör som du vill

2012-02-15 @ 21:10:44
URL: http://leaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0