Så var det gjort..... Nästan.

Igår var jag såhääääär nära att klicka på den magiska knappen. 

Oh yes. Den magiska, som i den magiska.

Ansökan till gymnasiet. 


Whhaaaaa!!!



Fast jag gjorde det inte. 
Just nu ser det ut såhär:
Lunds dans och musikal gymnasium - inriktining musikal
Lars Erik Larsson gymnasiet - inriktning samhälle/natur musik
Gymnasieskolan Spyken - inriktning estet, musik
Heleneholms gymnasium - inriktning estet, musik, musikal



Har bestämt att imorgon är The Big Day. Den magiska knappen ska en gång för alla bli nertryckt. 

Jag har iallafall en rätt klar uppfattning om vad det är jag vill hålla på med, right?



Kommentarer
Postat av: Hilda

PORR



hehe

2012-02-11 @ 17:05:41
URL: http://fluffig.blogg.se/
Postat av: Elvira

2012-02-12 @ 16:50:23
URL: http://le
Postat av: Anonym

höj lel ett snäpp så blir det bra. ORKAR inte skriva i mitt jävla namn fler gånger men du fattar att det är jag

2012-02-12 @ 16:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0