Some inspiration, perhaps?

Upptäckte just en massa fina bilder på mitt rum tagna av en fin syster och jag tänkte att jag lägger ut dem så att ni får en uppfattning om hur mitt rum ser ut! Wiih, jag kan höra glädjeropen ända härifrån! 

Jag hoppas att det är okej för syster att jag lägger ut dem. Jag orkar liksom inte gå till andra änden av huset och fråga. Jobbigt ju. Så all cred till Jacqueline Arderup, och här är mitt rum!

(Eller nej, det var en lögn. Här är detaljer ur mitt rum.)









Varenda vuxen som går in i mitt rum ska försöka vara lite rolig och säger: Men oj, du bor ju i en walk in closet, hahahaha! 

Jag gillar den idén. Bo i en walk in closet. Mmm. 

Däremot ser jag inte humorn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0