Jag har dock ingen fönsterbräda... Men jag tänker såhär: Det fixar sig.

Johanna Arderup
23:35
okajdå.
Check this out: jag sitter i min sprillans nya stol på min sprillans nya kudde, har min enormt uråldriga laptop på mitt sprillans nya skrivbord som lyses upp i skenet av min sprillans nya knallgula lampa !
Mitt rum är rätt fint nu.
:D:D:D
Elvira Johnsson
m-y-s-i-g-t
Johanna Arderup
Indeed. Min kudde ser ut som en gammal cocacola reklam tryckt på en säck. Mamma kommer bli sååå sur. :D:D:D
Elvira Johnsson
ååååååh vad fint






Vavava? Vad säger ni om det va? Jojomensan, idag har det varit storshopping på outleten bredvid citygross. Plus lite rotning i källaren efter gamla fina saker. (Bästa fyndet: En målning som vi köpte i Dominikanska republiken som består av massa glada färger (den går dock mest i rött och gult) och som ser ut ungefär som en förtvivlad  ankmänniska.) 


Och visst, har jag inte skaffat mig en sådan där liten plåtskylt med ett budskap på som är så söta? Stämmer, stämmer. 


Budskap:

"A smile is the prettiest thing you can wear"






(Jag måste dock tillägga: jag vet att jag sa att stolen och kudden och skrivbordet var sprillans nya, men de ser inte så sprillans nya ut. De ser rätt uråldriga ut de med faktiskt. Speciellt stolen och kudden. Liten rättelse här, bara.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0